27 Şubat 2015 Cuma

Sis farı için beyaz ampul

Xenon tip far ampülü, görmek ve görünmek konusunda sorunlar yaşayan motosiklet kullanıcıları için de ideal bir çözüm sunar. Gündür farı ampulu TTek duy dipsiz ampüldür. Arızalandığı zaman arıza ışığı yakar.


Sis farı için beyaz ampul

Plaka ampülleri Tdipsiz ampüldür. Far lambası 12V Ampul 2Li set. Yeni ampul takıldığında, farın zarar görmesini engellemek için far filmi kullanılmalıdır. Far filmleri tercihe göre şeffaf ya da renkli olabilir.


Oto Ampul Ve Aydınlatma ,Aracınız İçin Bütün Ampul İhtiyaçlarınız Burada Oto Aksesuar Ürünleri ,Oto Paspas ,Oto Branda Ve Yüzlerce Oto Aksesuar Ürünü Aynı Gün Kargo. Carpi (7) Carub (742) Demircioğlu (26). Motosiklet aydınlatma ürünleri arasında far , far lambası, ikaz lambası ve sis lambası gibi bir çok farklı ürün yer almaktadır. Modacar far ampulü, motosiklet, scooter ve ATV gibi cam kısmı şişman olan Sve cam kısmı düz olan HSmodeli ampul kullanan motosikletlerde kullanım için uygundur.


Oem Yedek Parça fiyatı Yedek Parça kategorisinde. Sis Lamba 12V Yuvarlak 6. Bildirimlerinizi görmek için Üye Girişi yapın. Sürücünün yaşı arttıkça görmek için duyduğu ışık ihtiyacı da artmaktadır. Beyaz ışık veren ampuller.


Ampul ve far testleri ve Halojen bölümündeki konuları da inceleyerek ürün seçimini yapabilirsiniz. Konu Cemil0tarafından. K performas ampullerini mi kullcam yoksa led ampul mü kullanmam gerek ya da sadece sisler için kullanılan ve beyaz yanan.


Aracınızın arıza lambası yakıp yakmadığını kontrol etmek için oriinal ampulünüzü sökünüz, araçta sis farı ampulü takıl değilken kontağı açıp. Parlak beyaz sis ampulü için LED ve Halojen Ampuller. Keskin ışıklı temiz ve daha uzun ömürlü sis ampulleri satın alabileceğiniz ürünler. WAXEN Şimşek Etkili LED Far Ampulu. Ben iki tane elektrikçiden hdiye bilgi aldım fakat az önce servis hdedi.


Boshc da olabilir ama almışken performans ampulu alın beyaza yakın bir renk verir. Uzun far ampulu genelde Holabiliyor ama emin değilim. Polo 6r aracım için sis farları ve kısa farlara beyaz ampul takmak istiyorum. Sisler hafif buz maviside olabilir. Sizce hangisini kullanmalıyım.


Sis farı için beyaz ampul

Phılıphs diomond vision 5-6k serisi nasıldır? Satıcı notu: Lüfen aracınızda sis farı yuvası var ise sipariş veriniz! Metal kabuk ile, düşük ısı altında ampul iş yapar.


Lütfen not için bu ışık Far veya Yüksek Işın Işık. Farın içindeki derken sis farının içindeki mi yoksa aracın normal farı içindeki ampülden mi bahsediyorsunuz. Birde bu arada ben normal far ampüllerimi beyaz ışık yapmak istiyorum. Ama hiç ampülleri sökmedim daha kaç wattır başka dikkat edilmesi gereken bir ölçüsü yada kriteri varmıdır bilmiyorum.


Yani diyelim ki netten normal farlarım için beyaz ışık veren ampül. Aydın bey beyaz ampul sis veya yağış zamanı etkisiz kalır bu yüzden sis farlarının sarı olması daha iyidir. Hatta daha sarı folyo çekilerek sis veya yağışta daha belirgin bir renk olması sağlanır. Daha önce beyaz ledli sis farı çevresi yapmıştım ama sis farları sarı olduğu için görüntü güzel olsun diye onlarıda beyaz ledli ampül ile değiştirdim.


On aydinlatma led paket olunce sisleri karsidaki suruculeride dusunerek xenon yerine beyaz ampul takmak istiyorum ancak ne ampul tipini biliyorum ne de boyle guzel. Takip etmek için giriş yapın. Elektrikçilerde gereksiz fiyatlar söylüyorlar led sis farı için. Bende de seneden fazladir 55w lik beyaz ampul var hicbirsey oldugu yok olamazda.


Tdi 1HP 2NM S-Tronic Ambition. Arkadaşlar fdcivic kısa far ampullerimi değiştirmek istiyorum. Genel olarak her koşulda kullanım için (kar, sis , gece, yağmur ıslak ve kuru) osram nightbreaker unlimited düşünüyorum. GOLF ARAÇLAR İÇİN UZUN FAR VE SİS FARI LED AMPUL ÇÖZÜMLERİMİZ DE MEVCUTTUR. Muayne yakin degilse xenon daha iyidir far yikama olmadigi icin sknti olur muaynede sok tak yaparsiniz.


Bizim buralarda daha çok kar yağıyor sis ve yağmur çok nadir onun için sorun olmaz diye düşünüyorum. Araçlarımıza Mercekli Far Olmadığı İçin Xenon Taktırmadım Ve Böyle Bir yola başvurdum Görüntü Olarakta Aydınlatma olarakta. Arka aydınlatmalar içerisinde. Bu lambalar yakılmadan farlar ve sis lambaları çalışmamalıdır.


Sis farı için beyaz ampul

This video is unavailable. Normalde sarı yanan halojen farları beyaz renge dönüştürmek için kullanılır. Orjinal sarı halojen ampul sökülür, yerine beyaz led ampul takılır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar