14 Ağustos 2019 Çarşamba

Sis farı yapımı

Sis farı yapımı

Video biraz acemi işi birleştirildi ama dikkatle izlerseniz ince noktaları kaçırmazsanız size çok faydası olacaktır. Burdaki ana fikiri kullanarak projeyi detaylandırmak size kalmış. Led ile sis farı yapımı :) Fiat Türkiye Kullanıcı Forum Sitemize hoşgeldiniz. Otomobiliniz için en kaliteli sis lambası için tıklayın! Sis farı fiyatları burada!


Led sis farı yapımı (yoğun istek üzerine) :) Fiat Türkiye Kullanıcı Forum Sitemize hoşgeldiniz. Emre Fırat Nickli Üyeden Alıntı Hiç hesaplamadım o kadar Engin abi Araç çalışırken 1- 14v maxx dipgazdada değerler değişmiyor onu ölçtüm bitek. Abi onatça da görmüştüm yaris gündüz farı fiyatı tam hatırlamıyorum ama 5tl civarı bir şeydi. Takıldığı yerde tampondaki ızgaraların üst köşeleri olduğundan güzel durmuyordu. Bu hem çok daha ucuz hemde çok daha güzel olmuş.


Gece bitiriyim diye uğraştım foto çekemedim çok fazla. Fikirlerden hangisi kafanıza yatarsa o yönde adım atarsınız. Uygun zamanlı bir role takar.


Eğer bu sitemizi ilk ziyaretiniz ise kayıt ol linkine tıklayarak kayıt yaptırabilir ve sitemizin tüm özelliklerinden faydalanabilirsiniz. Uyar hocam uydurduk arzu edersen GTI tamponumu satıyorum. Eski tamponun kuşağı GTI tampona cuk oturuyor. Sislerin cam büyüklükleri hemen hemen aynı ama diğer modellerin sis farlarının ayakları oturmuyor GTI tampona.


O yüzden GTI tampona çevirmek için kullanılacak. D aracımın üzerinde yepyeniyken bile sevmemiştim aslında sis farı olsun diye takmıştım bir süre sonra dayanamayıp. Türkiyenin en büyük online Motosiklet aksesuarları satış mağazasıdır. Motoplus Şirinevler mağazası ile hizmet vermektedir. SİS FARI BAĞLANTI SETİ ( AYAĞI) SİS FARI SETİ.


YAN ÇANTA BAĞLANTI DEMİRİ. Merhaba haftasonu kendim sis farı montajı yaptım. FORUMDAN YARARLANMAK İÇİN ÜYE OLUNUZ ! Yaklaşık 2-3metre çok damarlı kablo kullandım.


Not: Siteye üye olduktan sonra size gelen maille üyeliğinizi aktifleştirmeniz gerekmektedir. Aksi takdirde mesaj gönderemezsiniz. Herşey tamam da sis farını beceremedim. Cree Uled mercekli sis farı her motorsiklet kullanıcısının ihtiyacı olan üründür. Parlak mo düşük mod ve flash mod olmak üzere üç modda çalışır.


TAMAMLANMIŞ FOTOĞRAFLI ANLATIMLI YAPIM HİKAYELERİ. Mesaj göndermeye başlamak için kayıt olmanız gerekebilir. Yukarıdaki Kayıt ol linkinden üye olabilirsiniz. Mesajları görüntülemek için forumlara girebilirsiniz.


Bu videom da motosiklete mercekli sis farı uygulamasını nasıl yapabileceğimizi tüm detaylarıyla anlatmaktayım. Uygulamasını motosikletinizin yetkili servisine yaptırdığınızda motosikletinizin elektrik kısmı garanti dışı kalmıyor. Bunun için servise ustaların çalıştığı süre, mekanik işçilik olarak değerlendiriliyor.


Bunlar beraber farları da yenilerim diye aldım bir takım. Unutulmamalıdır ki sis farları “SÜS” farı değildir. Sisli havalar haricinde yağmurlu günlerde veya gece açılması arkadan gelen sürücüler için gözü yorar ve dikkat dağıtır. Yapım aşamalarını bolca çektim. Oval olmasına gerek yok normal camda işini görüyor.


Silikon ile titiz bir şekilde etrafını silikonluyorsun ve yerine takıyorsun. SCS tarafından Scania NextGen için çalışma sis farları ekler. Forumda mevcut konu ile birleştirilmiştir. Buradan devam edebilirsiniz. VOVA, size en iyi deneyimi sağlamak için çerezler kullanıyor.


Böyle bir modelo de malha de espeto ile karşılaşınca ne isim versem bilemedim bende bu örgü modeli ile çok güzel örgü kazak yapılabilir diye düşündüğüm için konuya böyle bir isim. AliExpress ten başka bir kayan sinyal linki bırakıyorum çabuk ulaşabilmeniz vidiohd. UT plakalı admire sanırım köksal ustamın manyak parlıyor araba masaallah. Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız.


Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Özel mesajlasamaz. Sprey boya kutusu ile masa lambanızı yenileyin Masa lambanızdan sıkıldınız mı? Arkadaşlar bende ellimde iki adet ledli el feneri ile motosiklete sis farı yapacağım. Ama nasıl bir bağlantı yapmam gerektiğini çözemedim.


Sis farı yapımı

Akü 12v el fenerlerini nasıl düzenlemeliyim. Arduino projeleri PLC MSP4projeleri PSU SMPS Trafo nedir ? PIC programlama ARM Projeleri robot yapımı smps temel.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar