27 Ocak 2017 Cuma

K&n kutu içi performans hava filtresi

Yeniliklerden ve kampanyalardan haberiniz olsun. Hava Filtresi fiyatı Yedek Parça kategorisinde. Kn Kutu Içi Filtre modelleri, kn kutu içi filtre markaları, seçenekleri, özellikleri ve en uygun fiyatları n11.


Kuru ve Islak tipte olan filtrelerin bakımlarındaki farklara değindik. AÇIK HAVA FİLTRESİ Nasıl. Açık hava filtresi ise borularla motorun sıcak hava almayan bir yerine takılır. Kayda değer bir performans artışı olmaz.


Gaza basarken güzel bir ses duyarsınız dolayısıyla devamlı gaza basarsanız yakıt tüketiminiz artar. TL indirim 36TL. Aynı Gün Kargo Ücretsiz - Aynı Gün Kargo.


Kayıt olmak için tıklayınız. Sadece kayıtlı kullanıcılar linkleri görebilirler. Sayfaya Git: Toplam adet sonuctan sayfa basi ile arasi kadar sonuc gösteriliyor. KN bu işte en iyidir. Ataşehir: Göster: Favorilerime Ekle Favorilerimde.


Araç İçi Aksesuar Halı, Paspas Koltuk,. Takalı 6-bin km olmuştur sanırım. Temizleme kiti ile temizleyip tekrar takma düşüncem var fakat bu maf sensörü arızası yüzünden cesaret edemedim arada kaldım,sizlere danışmak istedim.


Kullanan veya bilen arkadaşlar y. Performans cok cok az artıyor. Kutu içi hava filtresi nasıl olur. Beni almaya yonelten yonu ıse arabanın kagıt hava filitrelerine gore tozu daha az geciriyor.


Yıllar önce, model samurai aracımda kn kutu içi hava filtresi kullanmıştım ve araçta hafif bir rahatlama hissi vardı. Doğrumudur ses için değilde performans için kullanılabilinir mi? Satılık Parça forumunda yazıldı.


Son yıllarda sıkça karşımıza çıkan kutu içi performans hava filtresi ile yüksek verim elde etmek mümkündür. Dün ortlalığı kurcalarken elime geçti ve gayet temiz bir durumda idi. Var mı forumda kullanan ses olarak performans olarak nasıldır kit mi yapılmalı normal mi bilgisi olanlar vardır diye düşünüyorum şimdiden teşekkürler. Ben ayda bir temizliyorum.


Fark varmı derseniz ilk taktıgımda farkını yaşadım diyebilirim. Araç daha rahat devirlenmeye başladı. Amacım tok bi ses almak ve ufak ta olsa performans.


K&n kutu içi performans hava filtresi

Olayın mantığı, motorun daha rahat temiz hava alabilmesini sağlamaktır. Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T. TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Açık filtre için ya aracınıza uygun CAI kit bulacaksınız yada o kiti kendiniz tasarlayacaksınız.


Onun haricinde çekeceği sıcak hava ile motorunuzun gücü düşer yakıt sarfiyatı artar. En ucuz ve yapması en kolay uygulamadır. Ama kutu içi filtrelerin performans konusunda iyi uygulanmış bir açık filtre kadar katkıları yoktur. Ayrıca açık filtreler, kutu içi filtrelere nazaran daha yüksek ve sportif bir ses çıkartırlar. Vay aYe kardeş sen yaşıyor musun?


K&n kutu içi performans hava filtresi

Murat neden daha önce sölemiyosun böle şeyleri abicim? Ayrıca kutu içi performans filtreleri malesef her motorda belirgin bir güç artışı. Honda Jazz Türkiye Forumu - Jazzcı Kardeşler. Piyasada biraz araştırma yaptım ve bunları buldum konu hakkında bilgili olan abilerim ve kardeşlerim uygun filtre modeli ve markası nedir?


Peki kutu içi performans. K N hava geçirgenliği lara çıkarıyor. Böylece daha iyi yanma ve azda olsa yakıt tasarrufu sağlıyor. Eğer performans hava filtresi uygulayacaksanız kutu içi filtrelere yeltenmeyin, aldığınız açık tip filtreyi de kesinlikle ve kesinlikle motorun sıcağından izole edin.


Yoksa güç kazanımı yerine güç kaybına hazırlıklı olmalısınız. Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Arkadaşlar kutu içi hava filtresi almak istiyorum aracıma. Bunu sordum uyumludur dedi arkadaş bana.


Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Fiyat olarak uygunmudur ? Minibüs caddesi üzeri ATALAR- PETROL OFİSİ. Böylelikle kağıt filtrelerde yaşanan performans azalışı yaşanmamaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar