25 Ağustos 2017 Cuma

Megane 2 orjinal xenon ampul

Megane 2 orjinal xenon ampul

Umarım bol resimli bir megane ampul değiştirme kılavuzu hazırlarsın buraya. Meğer balast arızalıymış. Bahsettiğiniz o kapaktan değil xenon ampul sinyal lambası bile zar zor değişiyor. Servis doğru demiş, orjinal xenon farlarında D2S ampul kullanılır o nedenle sana halojen mercekli far almanı önerdim. Yeni megane halojen farları renault parçacılarında satılır herhalde.


Megane 2 orjinal xenon ampul

Xenon ampul renklerinin beyazdan sarıya kadar çeşitleri bulunur. Arkasında bulunan renk numaraları sayesinde istediğiniz rengi kolayca tercih edebilirsiniz. RENAULT MEGANE Far Aydinlatma Aksamı oto yedek parçaları. En uygun fiyatlı, orjinal ve garantili RENAULT yedek parça seçeneklerini sitemizde bulabilirsiniz. Sinyal ve Stop Lambalari.


Xenon Farlar uygun fiyatlarla Hepsiburada. Kampanyalı Xenon farlar burada. Ekstra indirimli fiyat. BİR KEZ TAKIP YILLARCA KUVVETLİ LED XENON KULLANMAK İSTEYENLERE.


Megane 2 orjinal xenon ampul

PHOTON ACORN SERİSİ FANLI LED XENON AMPUL. Dünyadaki orjinal xenon ampullerinin tamamı D2S sokete sahiptir. Peki H Hxenon kit diye satılanlar nedir? Bixenon farda yukarıda anlatıldığı gibi ışığın karşıya vurmasını ikinci bir ampul değil perdenin hareketi sağlar. Aydınlatma seviyesi en yüksek ampullerde onlardır.


XENON buda bendne EBH MEGANE Tri Xenon Videosu. Montaj hatası var iki farda da. Bazı yedek parçalarda aracınızın marka, model vb. Ya balast bozulmuş yada ampul patlak.


Megane 2 orjinal xenon ampul

Balastların yerini değiştirin. Böylece hangisi arızalı (balast mı ampul mü) anlayabilirsiniz. Ampul patlak ise yanisini alın. Para vermek istemiyorsanız da orjinalleri takın gitsin. Osram Xenarc D2S Xenon AmpülüFabrika çıkışı orjinal xenonlu araçlarda kullanılan standart üründür.


Megane Sedan Araç Üstü Kapalı Port Bagaj. Dacia Lodgy Araç Üstü Kapalı Port Bagaj. Merhabalar, Benim araca yeni far aldım, aldım da şimdi de ampül tipi nedir onu bulamıyorum xenon ampül olarak fotoğraftaki far hangisini kullanıyor acaba bilgili arkadaşlardan yardım rica ediyorum. Halojen ampullerin H H H,HHBgibi genelde H harfi ile başlayan soket tipleri mevcuttur.


Arkadaşlar araçta orjinal fabrikanın taktığı otomatik ayarlı xenonlar var bunları bozmak istemiyorum. Locker Paspas,Bagaj Havuzu,Elgard Cam Filmi, Armster Kolçak, Ztech Cam Rüzgarlığı, Türkiye Distribütörü. Yüksek kalite standartlarında PHILIPS tarafından üretilmektedir. ECE R37’ye uygun, boyasız ampul markalarını tercih etmeniz önerilmektedir.


FAR Lambası V AMPUL LI SET. Oto Tepe Lambası 12- 24V Mıknatıslı Çakar Beyaz. CITROEN CARACA ÖZEL UZUN FAR NIKEN LED ZENON XENON AMPUL ŞİMŞEK ETKİLİ en uygun fiyat ve hızlı kargo avantajıyla sahip olabilirsiniz. Soket modeli:P d- Soket modeli:Pk32d- 2. Orjinal nolara tıkladığınızda. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.


Aktivasyon epostanız mı yok? Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz. Oto ampul , Marş Motoru, Şarj Motoru, Marş DişlisiToptan ve Perakende Satışı Ucuz FiyataAynı Gün Kargo 1TL ve üzeri Kargo Bedava. Ballast ve kablo bağlantıları yapılır.


Eğer orjinal xenon sistemler D1S-D2S gibi D kodlu ampulleri kullanıyorsa piyasada satılan H1-Hgibi kodlanan xenon. Halojen mercekli kısa farlar ve Halojen reflektörlü uzun farlar var. Toyota orjinal Xenon far broşürü dikkatimi çekti fiyatını sordum 4YTL. Ben sana bu markayı önerebilirim. Mtecte var ama bu braz daha pahalı sanırım.


Sadece ampul alma gibi niyetin varsada alma. Simdi sadece montaj ile ilgili tecrubesi olan arkadaslardan yardim istiyorum. Photon Marka Distribütörü.


Otomobil yedek parça arama fiyatları FLUENCE (L30_) 1. Araca hiçbir tadilat gerektirmeden monte edilmektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar