7 Ocak 2016 Perşembe

Amerikan park ampulü

Yıldız Fırsatlar Tüm Kampanyalar Cadde Yurt Dışı Alışveri. D1S (1) H(1) Başka bir kelime deneyin Ürün Notu (64) ve üzeri (102) ve üzeri (114) ve üzeri (117) ve üzeri (123) Mağaza Puanı. American park (turuncu park) ampulü. Herkese iyi akşamlar, Dipsiz turuncu park ampüllerinde sorun yaşarmıyım acaba, kullanıp sorun yaşayan gören veya duyan arkadaşlardan bilgi edinmek istiyorum.


Amerikan park ampulü

Arkadaşlar meraba forumda yeniyim size anlatmak istediğim olay başlıkta da gördüğünüz üzere modulsuz veya çift duysuz vb. AYARLI AMERİKAN PARK MODÜLÜ. LEDLİ BEYAZ PARK AMPULU HEDİYELİ. KARGO BEDAVA HEMEN KARGO.


Isınma Erime vs Yapan Taş Dirençlerden Oluşmayan. CoCa CoLa Cans أفضل من أي وقت مضى - Duration: 8:39. Ancak elinde amerikan park modülü olan ve bağlantı konusunda problem yaşayan arkadaşlara, şemaları buraya koymaları kaydıyla yardımcı olabilirim. O zaman halojen farınızdaki ampulü beyaz olanlarıyla değiştirirsiniz, bir de amerikan park yaptırırsınız. Akünün artı kutbundan enerji alınır.


Amerikan park ampulü

Amerikan park modülünün çalışmasını tetikleyecek olan budur. Far kablosu üzerinden park ampulünün artı kablosu bulunur. Bende en başlarda turuncu park ampulü aradım ama bulamadım. Sonradan amerikan park modülü ile bu işlemi yaptım. Bu arada parklara turuncu ampulu taktım çok güzel oldu.


Aküye yakın olan fardan alın. Park Ampulu Beyaz ledli li set. Bu modül sayesinde aracınızın orijinal ön sinyal lambaları parklar açıkken park lambalarınızla beraber kısık olarak yanar, bu sayede şık bir görüntü sağlar. Anlatmama gerek yok heralde, orjinal park ampulüne boyayı kat boyadım.


Amerikan park ampulü

Elektriği de park lambalarından aldım, sinyallerin içine sarkıttım ampulü. Geliş fiyatı yazılmıştır. TL Kargo ücretleri alıcıya aittir.


W olan sinyal yanıp sönüyor, 5W olan sabit park olarak yanıyor. Arkadaşlar merhaba öncelikle sorum var araca beyaz sis ampülü istiyorum fakat hten başlıyo he kadar çıkıyor karar veremedim açıkçası en etkilisi ve. Bir konuda baglantı üzerine bir sürü yazılarımız oldu bulup okuyun sorunsuz kullanırsınız. Yada turuncu renk park fren ampulü ile bu işlemi. BMW FLED XENON AMPUL SABİTLEME APARATI.


Sizin için Seçtiklerimiz. SPECDTUNING is proudly recognized as pioneers in the automotive industry for products and service. Modacar ayarlı reostalı amerikan park modülü, kar beyaz ledli park ampülü , projektör lens beyaz park ampülü , çipli park ampülü , seramik park ampülü ve kırmızı, beyaz, turuncu park ampülü çeşitlerine Arabaya Servis sitesinden bakabilirsiniz. Yeni mesajlar Forumlarda ara.


DÜĞMELİ AMERİKAN PARK MODULÜ. Başlıca uygulama avantajları: Yan sinyallerinizide modül üzerinden kısık yakabilirsiniz. Aracınıza yeni bir görünüm kazandırır.


Araç üzerinde herhangi bir tadilat ve zarar verici işlem gerektirmez. Ledli Mavi Kırmızı Çakar Led Lamba Seti. Arkadaşlar aracımın sisleri led yapmak istiyorum hangi ampulü tavsiye edersiniz ve amerikan park aktif edicem kodlamamı yoksa modülmü takmalıyım?


Sıra geldi amerikan parka. W Halojen ampul ile kullanılacak şekilde tasarlanmıştır. LED veya daha düşük güçte ampuller ile uyumlu. Mtec HXenon Kit RBallast. Araca hiçbir tadilat gerektirmeden monte edilmektedir.


Bizlerdeki ön sinyal ampülü led. Bizde sorun olsa olsa ömründen yer. Gerçi onunda çözümü var ben de sadece sport modunda amerikan park yanıyor. Arkandan gelen birinin sinyalini açık görsen amerikan park mı yapmış demessin, beni sollamaya çalışıyo diyerek ona göre hareket edersin. Bu yüzden dolayı polisler ona izin vermiyor sinyaller gerektiğinde yanıcak diyor sadece.


Merhaba forumdaşlar amerikan park deneyen oldumu. Bir ara focusumda kullanıyordum gündüz farları ile sinyalleri yakıyordu. Oto, motosiklet yedek parça, aksesuar ve ekipmanları, uygun fiyatları ve sıfır, ikinci el seçenekleri ile alışverişte ilk adres sahibinden. Hocam Tdenilen ampul çift duylu bir ampuldür.


Sinyallerin direnci kısıktı tabi. Mevcut ampülünü elektronik modülle kontrol ediyor. Ekstra ampül gelmez, ihtiyacında yok zaten. Stok Durumu : iş günü içerisinde kargolanır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar