27 Aralık 2017 Çarşamba

Garaj önüne duba koymak

Garaj önüne duba koymak

Adamlar duba çakmıştı yola kimse parketmesin diye. O gün bu gündür adam bir daha evimizin önüne arabasını koymaz oldu. Onlarınkini de patlatıcam diyor. Dükkan Önüne Huni Koymak veya İşgal Etmek Yasak!


Bak kardeşim elalemin arabası benim evimin önüne park edip üstelik garaj kapısının önünü kapatamaz. Bak hiç unutmam bir gün arabayı yıkayıp evimin önü dolu olduğu için yan evin önüne park ettim. Adam dükkanın önüne ya ağırlık, yada duba koyuyor. Hiçbirşey olmasa bile park ettiğinden dükkan önü park etme.


Hususi bir park yeri ve adam gelmiş dik bir şekilde garajın önüne çekmiş. Bu adam direk garaja girecekmis gibi giriyor (dik bir sekilde) ve oraya koyuyor garaj girisinin baslangicina. Benim aracim ise garajin icinde. Ya paramla duba yaptirdim, uzerine de GARAJDA ARAC VAR PARK ETMEYINIZ yazdirdim, yani. Adam 100metre yurumemek icin arabayi vatandasin garaj kapisinin onune koyuyor ,zahmet edip yuruse ilerde boş,musait yerler var ama yok.


Geçen aynısı başıma geldi. Ben ve kuzenim arabanın arkasını diğer tarafa çevirdik belimiz koptu ama oldu. Binaların caddeden görülecek kısımlarına çirkin manzara arzeden renk ve şekilde öteberi koymak , sucuk, pastırma, çiroz, vs, gibi gıda maddelerini asmak ve kurut mak, r. Bulunduğum ilde kurumu sıfırdan kurmak üzere görevlendirildim ve katlı bir binanın altındaki bir dükkanı kiraladım. Dükkanın önünde de geniş bir kaldırım var, dar değil.


Ayrıca apartmana ait bir de bodrumda otopark var. Bu olayda sonra karşıdaki beyefendiler mecburen bizim evin önüne parketemek zorunda kaldılar. Ama o olaydan sonra tadımız kaçtı. Zaten ertesi sene Yenimahalleye taşınmıştım.


Garaj önüne duba koymak

Biz arabayı koyacak yer bulamıyoruz Engelli kişilerin park yeri konusunda tam hakları nelerdir? Hakkı varmış gibi havalara girmiyorlar mı deli oluyorum. Ne Yapıyoruz… Evler, siteler, iş yerleri, özel otoparklarda şahsa ait araç park yerlerini yabancı araçların işgalinden önleyecek otopark bariyer sistemleri, sonlandırma bariyerleri, genel amaçlı özel üretim bariyerler ve bisiklet park demiri yapıyoruz. Bencillikte sınır tanımamış. Koymuş akşam gelince arabasını koyuyor.


Nur: İnsanlar o kadar bencil ki! Bir gün yine böyle araba park ederken karşıdan araba geldi. O koyacakmış, arabasını görecekmiş. Sinir olmamak içten bile değil! Kendisinin kapı girişi caddeye bakıyor ve sol tarafında kalan duvar boyunda da biz bu dükkan açılmadan önce araçlarımızı (araçlık alan) park ediyorduk.


Araç park etmek için yer ayırma amaçlı veya araç park edilmesini önlemek amacıyla yollara ve kaldırımlara zincir çekmek, direk dikmek, duba , reflektör, çiçeklik vb. Selamlar, Penceremin önüne hatta kaldırıma araç çekilmekte ve garaj önüne araç çekildiğinden aracımı çıkartamıyorum. Evimin önündeki kaldırım erimiş ve çökmüş bir vaziyette. Kesinlikle duba dikilmesini istiyorum camımın önünede araç çekiyorlar. Namık hocamın müdavimleri bilirler, kendisinin yazıları genellikle kısadır.


Dubalamaca” herhalde en uzun yazısı oldu. Belediye dikiyor, onlar söküyor. KOYUN KELLESİ ETİN KİLOSU LİRA. Meyve ve sebzede yaşanan yoğun artışın karşısında et fiyatları da arttı.


Milli iradenin önüne yeşili yakıp, sonra hep kırmızı yaktılar. Geçmişe baktığımızda görüyoruz ki 1_sene kazandiriyor. Trafik Güvenlik Aynası, açık veya kapalı otoparklarda, anayol-tali yol kavşaklarında, araç-yaya trafiğinin kesişim noktalarında yerleşimi yapılan cam veya akrilik malzemeden üretilen ayna çeşitleridir.


Meğer Büyükşehir yöneticilerimce “ garaj ” gibi kullanılmaya başlanmış. Fiat Türkiye Kullanıcı Forum Sitemize hoşgeldiniz. Tretuvarların üzerine, her çeşit işaret levhası ve reklam panoları dikmek, işyerleri dış cephesinde bulunan reklam. Fotoğraflarda bir işyeri sahibinin dükkanının ön camına yazdığı yazılar görülüyor. O isyan dolu uyarı yazılarında, “dükkanın önüne park etmek yasaktır.


Garaj önüne duba koymak

Burası benim ekmek teknem. Diğer bir notta da bunlara ek olarak, “Tekerinizi patlatırım” gibisinden bir de tehditte bulunulmuş. Ama bu kurumlara gelen vatandaşın arabasını koyacak bir yeri yok… Kaymakamla başkanın araçlarınıda kaldırtsalar sorunun vehametini anlayabilirler… N e diyelim. Kamyonların kamyon garajı dışına park etmeleri yasaktır. Aykırı hareket edenler para cezası ile cezalandırılır.


Sokağımıza yeni gelen iki mahalle sakini olmayan şahıs kendi apartman ve binalarının önlerine (hem de kiracı) olmalarına rağmen keyfe keder dubalar yerleştirilmiş hem de bu dubalar kilit sistemlidir. Otobüs firmalarının ve servis firmalarının araçlarını kendi garaj veya park alanları dışında bulvar, cadde ve sokaklara park edilmesi,. Karayolu üzerinde duba , çiçeklik v. Toptancı Hal Kompleksinde peyzaj (yeşil) alanlarına boş sebze veya meyve kasası koymak. Arkadaşlar bugün carsiya arabayi koydum galiba park yasagi vardi dönüşte arabanin sol silecegi havadaydi cezami yedim acaba.


Garaj önüne duba koymak

Aracımla birkaç defa virajlara hızlı girdim her seferinde de araç. Your item succesfully added on your shopping cart.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar