27 Haziran 2017 Salı

Megane 1 sis farı montajı

Geçenlerde megane aracımın önlerine sis farı taktım. Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az. Misafir Kullanıcı Cevap. Bu farlara gücü nereden almam gerekir? Daha önceden bu işi deneyen var mı?


Megane 1 sis farı montajı

Megane Gündüz Farı Aktivasyonu. Herhangibir marka sipariş verip aracınıza bu şekilde uygulayabilirsiniz. Video sonunda direksiyon sağ sol.


RENAULT MEGANE Far Aydinlatma Aksamı oto yedek parçaları. En uygun fiyatlı, orjinal ve garantili RENAULT yedek parça seçeneklerini sitemizde bulabilirsiniz. Renault scenic sis farı çerçevesi ve ızgara: Renault: Scenic: 4TL. Bu kurala uymayan mesajlar silinecek, cevap yazmakta ya da mesaj göndermekte ısrar eden üyenin üyeliği iptal edilecektir.


Megane 1 sis farı montajı

Bazı firmalar tarafından üretilen araçların çift sis farı varken Renault tarafından ülkemizde satılan araçlarda bir adet arka sis farı bulunmakta. Sis Far Kiti Montajı (II). Sadece benim (ve sis farı olmayan) araçta kapalı durumda bulunan tampondaki sis farı kapaklarını delmem gerekti o kadar. Stoktan Hızlı Gönderim, Tüm Ürünlerde KARGO BEDAVA!


CRETSİZ KARGO 24 TL. Yansanayi AYFAR Marka Üründür. Adınıza Ya Da Firmanıza Faturalı Olarak Gönderilmektedir. Resimde Görülen Ürünün Aynısı Göderilmektedir.


Slm arkadaşlar, hafta önce Clio ST Joy aldım. Sadece görsellik adına sis farını alıp takmak istiyorum. Yani yanmasının benim için bir önemi yok.


Bununla ilgili baya araştırma yaptım ama resimli anlatım veya video bulamadım. Paket Özelliği: ad sağ-sol sis farı. Markası Belirtilen Dışında Ürün Gönderilmez. Tarayıcı yazılımınızda javascript desteği kapalı görünüyor.


Bu sitenin tüm özelliklerinin düzgün çalışması için Javascript çalıştırma özelliğinin açık olması gerekiyor. Uzun ömürlü kullanımları, montaj kolaylıkları, pratikliği ve uzun garanti süresiyle sunulan ürünleri güle güle kullanın, yolunuz açık olsun. PHOTON ACORN SERİSİ FANLI LED XENON AMPUL. BİR KEZ TAKIP YILLARCA KUVVETLİ LED XENON KULLANMAK İSTEYENLERE. Montajı kendiniz yapabilir yada servisinize yaptırabilirsiniz.


Sitemizdeki ürünler orijinalinin muadili olup gün ürün iade garantilidir. Aracınıza şık parlak bir görün üm katar. Montaj : Bant ile montajı yapılabilecek ürünler arkasında çift taraflı silikon bant bulunmaktadır. Montaj işleminde,yumuşak bez veya parmak uçları ile ürün üzerinden sıvazlayarak.


Parça üzerine dakika süreli baskı uygulayınız. Gizli Üye) Aktif Toyotacı. Mecburen arka sis farı düğmesine bağlıyorlar düğme paneli değişsede önler ayrı yanmıyor. Yetkili servis sisleri far rolesiyle birlikte montajını yapıyor ve garantiyi bozmuyor.


Orjinaline baktım çok pahalı(Çifti 5ytl,Xenon kadar pahalı mübarek). Yan sanayi yeni bir çift buldum. ELİK JANT SIS FARI OTOMATIK FAR YAĞMUR PARK SENSÖRÜ GİBİ. Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba. Bunun için orjinal sis far takımı aldım.


Megane 1 sis farı montajı

Aracıma sis farı takmak istiyorum. Buraya kadar hiçbir sıkıntı yok. Ancak montaj için gittigim 3-elektrikçi de abuk subuk şeyler söyledi. Birisi bu olmaz geçmeli al montaj 1lira dedi. Servisin insiyatifine bağlı.


Devamı Bu ilan garajsepeti. Bağlantı aparatları ile birlikte takım halindedir. Elektrik montajı gerektirmektedir. Birebir sis farı yuvasına uyumludur.


Bende aracımda ki bu eksiği gidermek adına gerekli çalışmaları yaparak gündüz farını aktif hale getiriyorum. Teorik olarak yapacağım işlemleri ve kullandığım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar