21 Mart 2018 Çarşamba

Hortum led 220v

Artık konumunuzu seçerek size özel avantajlardan yararlanabilirsiniz. Konuma Özel İndiriÜrünleri adresinize özel indirimlerle satın alabilirsiniz. GÜNIŞIĞI renk 2volt Neon Led Şerit. Neon ledler metrelik rulo halindedir. Volt Şerit Led Çipli Slikonlu Su Geçirmez Dış Mekan Kullanımına Uygundur.


Hortum led 220v

Metrede Adet Led Bulunur. Dikdörtken Şerit led şeklindedir. Stoklara giriş tarihi hakkında bilgi almak için İletişim Bilgileri sayfamızdaki form aracılığı ile bizlere ulaşabilir ve bilgi alabilirsiniz. Hortum Led Ve Aksesuarları.


Duyuru: Parekende satışımız yoktur. SIINIF KALİTELİ ÜRÜN 2VOLT FİŞ DAHİLDİR. Doğrudan 2volt ile çalışan şerit led. Dış ortamlarda , süs havuzlarında,bahçelerde ,ağaç süslemelerinde rahatlıkla kullanabilirsiniz.


Hortum led 220v

Jupiter 220V Neon Şerit Led Dış Mekan Le220. Gün ışığı rengi 2volt Neon Led Şerit. HORTUM Led Çip Kırmızı 220v. Watt tan küçük değerde seçmeyin.


Siz değerli müşterilerimize daha kaliteli ve zengin içerikli ürünler sunmayı amaçlıyoruz. Belirlenen kesim yerlerinden isteğinize göre kesebilir ve kısaltabilirsiniz. Su geçirmez hortum modeldir. Güvenli alışveriş yapabilirsiniz. Tüm Ledli Aydınlatma Ürünlerini İster Nakit, İster Kapıda Ödeme ile Sitemizde Bulabilirsiniz.


E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Dış mekan Kullanımına Uygundur Su Geçirmez. Tekil kullanıcı tarafından ziyaret edilmiştir.


IP olarak dış mekan da kullanılan bir üründür. Kalın silikon tabakası ile su geçirgenliği minimum seviyeye indirilmiştir. Lütfen satın almak istediğiniz ürünle ilgili isteklerinizi yandaki bölüme yazınız.


Aynı Gün Kargo Ücretsiz - Aynı Gün Kargo. Beyaz led hortum , gün ışığı led hortum ,mavi led ışıklı hortum ,kırmızı ledli hortum , yeşil ışıklı hortum ,sarı ledli hortum ,rgb hortum. Bu renkleri hortumun yapısı değil içindeki ledler sağlamaktadır.


Yılmazoğlu Elektronik Karaköyde Elektronik Malzeme,Elektronik Komponent,Elektronik Yedek Parça ve Elektronik Sarf Malzemeleri satışı sektöründe faaliyet göstermektedir. Sesa Aydınlatma Elektrik Pazarlama San. Vegamax markalı kendi ithal ürünleri ile sizlere hizmete, büyüyerek devam etmektedir. Seçiminizle eşleşen ürün bulunamadı.


Tek-İş Çipli 220V Şerit Led İçin Güç Kablosu. Hesabım Alışveriş Listem (0) Kasaya Git. Sepete Ekle İstek Listesine Ekle. LED konusunda türkiyenin en büyük firması, led aydınlatma, led panel led şeritleri ve 60xled panel binlerce ürün Oviled.


Yapı Led - Tüm Hakları saklıdır. Yeni Ürün Hemen Kargo Stokta yok. Sitede yer alan ürün bilgi ve görsellerinin izinsiz kullanımı kesinlikle yasaktır. W Cob Led Gold Kasa Spot.


W 28cm Led WallWasher Duvar Boyama. Kampanyalarımızı kaçırmayın. LED ürünleri 24v LED projektör ve 220V LED projektör olarak imalatı yapılmaktadır. LED Projektör Kullanım alanları, LED projektör ürünleri yüksek lümen değerlere sahip olduğundan, fabrika aydınlatma, depo aydınlatma, otopark aydınlatma alanlarında kullanılmaktadır. LED KONTROL ANAHTARI - 220V Detaylar.


PROJEKTOR BEYAZ - 10W Detaylar. Led ışıklı hortum , metrede 34w gibi düşük enerji yakmasına rağmen yüksek aydınlatma sağlar. Kategoriler: Şerit Ledler. Yorumlar (0) İncelemeler.


Hortum led 220v

Tüm renk neon led ürünleri ve şerit led ürünlerini satın alabilirsiniz. Venüs Teknoloji Sektörde teknolojiyi kovalayan değil teknolojiyi ülkemize getirmeyi hedefleyen bir kurumdur. Her zaman müşterileri için en uygun çözümleri üreten ve bu doğrultuda yönlendiren kurumumuz konusunda yetişmiş, uzman ekibi ile sizlere hizmet vermektedir.


Ledler özel olarak fabrikamızda üretilmekte olup güneş ışınlarına karşı , tüm hava şartlarına uygun olarak üretilmektedir. BİLGE DİZAYN güvencesiyle. W Tırnak Lamba Kür Işık Oje Vanish Tedavi Işık Uv Lamba Beyaz 2V Ab Tak Pembe Led Sanat.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar