23 Haziran 2015 Salı

Corsa c sis farı montajı

Corsa c sis farı montajı

Bu yorumu faydalı buldunuz mu? Evet (0) Hayır (0) erdoğan oktay - 16. Yıldız Fırsatlar Tüm Kampanyalar Cadde Yurt Dışı Alışveri. Paket Özelliği: ad sağ-sol sis farı. Sis Farı Rengi: Beyaz Camlı.


Birde tesisat var mı bakarız önce dedi, ben anlayabilir miyim tesisat olup olmadığını? Orijinal ve İthal Bol Ürün Seçenekleriyle hizmetinizde. Düzgün bir bi-xenon mercek montajı gözlerini yeterince mutlu eder.


Elektrik montajı gerektirmektedir. Bağlantı aparatları ile birlikte takım halindedir. Birebir sis farı yuvasına uyumludur. OPEL CORSA C COMBO C ÖN SAĞ SİS FARI. Corsa D sis ampulleri değişimi Duyurular.


Corsa c sis farı montajı

Aracımda olan sis farları serviste takılan farlar , hani şu spor paket seçtiğinizde gelenler. Ampullerin markası: Sylvania. Bu ürünü kredi kartına taksit ve kapıda ödeme kolaylığı ile satın alabilirsiniz. Tek yapmanız gereken soketi yerine takmak.


Ancak ön ve arka sisleri ayrı ayrı yakmak istiyorsanız far anahtarını kademeli ile değiştirmeniz gerekecektir. Corsa C ye Far ve Yağmur sensörü konu başlıgı altında far butonu sökmeme. Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az. Misafir Kullanıcı Cevap.


Corsa c sis farı montajı

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. SATILAN ÜRÜN SİS FARI DEĞİLDİR. MEVCUT SİS FARININ ÜSTÜNE YAPIŞTIRILAN PASLANMAZ ÇELİK KROMDAN ÜRETİLMİŞ AKSESUARDIR.


Montaj sırasında ortam sıcaklığı 15° C ile 35° C arasında olmalıdır. Ortam sıcaklığı 15° C altında ise yüzeyi. Yabanci forumlardan birinde cok aciklayici bir montaj buldum ancak yeterince orjinal bir calisma degildi.


Ozellikle far soketleri ni temin edememistim. Kutudan cikan kablo ve sis takim tesisati. Opel Corsa çıkma sis farı hakkında web sitemizde detaylı bilgi alabilir, Opel Corsa çıkma sis farı görsellerini görebilir ve fiyat bilgisi edinebilirsiniz. Geri kalan elektrik işleri.


Evet makyajlı fiesta da tampon değişmeden sis farı montajı mümkün. Bence orjinal sis farı tercih edin. Adrese Teslim Tüm Türkiye Anlaşmalı Kargo İle. Kredi Kartlarına Aya Varan Vade Farksız Taksit Olanağımız Mevcuttur.


Corsa c sis farı montajı

Otomobil yedek parça arama fiyatları MERIVA 1. V debriyaj montaj parcalari fiyatları. Dizel Emme Manifodu Basınç Sensörü (Map) Orjinal GM. TL Chevrolet Aveo Sağ Arka Kapı Komple Orjinal GM. Kutudaki diğer kablo ekipmanları ve farların tipi bizim araçlara direkt uyumlu.


Sadece benim (ve sis farı olmayan) araçta. Benim dışımda bu büyük ailede mutlaka sis farı montajı yaptıran ve bana fikir verebilecek abilerim vardır. Aldığım LED Sis farları dikdörtgen kasaya sahip.


Bora mercekli sis farı montajı ! Konbuyu başlatan metinmb407;. Bu sıkıntıyıda kaşıntıyıda giderelim dedik. Murat SUNAR, teknik destekte bulunan vicetuning Murat ALİŞAN ve eski. Mecburen arka sis farı düğmesine bağlıyorlar düğme paneli değişsede önler ayrı yanmıyor.


Yetkili servis sisleri far rolesiyle birlikte montajını yapıyor ve garantiyi bozmuyor. Hepinize merhabalar aracıma sis farı jdm tarzı. Montaj için bedavadan sanayıye gıtmek ıstememıyorum gecenlerde bı elektırıkcıye gıttım lıra ıstedı zaten liraya aldım sıslerı Montajında sıkıntı yok elımden gelır yaparım ama elektırık tesısatını nasıl cekıcemı bılmıyorum. Daha once yapan yada yapmasını bılen varmı yardımcı olursanız sevınırm. Parça montajı için tercihiniz hangisidir ? Servis Yetkili Servis Tamirhane Kendim Uyguluyorum.


Sisleri farının uzun hüzmesine adapte eden arkadaşların şu an ki durumuna bir bakalım, parkımız yanıyor, kısa farımız yanıyor ama uzunları yaktığımızda beraberinde sislerimizde yanmaktadır. UYARI : Aracınızın elektrik sistemi ile ilgili bilgiye sahip değilseniz eğer, sis lambası montajı yapmadan önce. Cevap: Orjinal sis farı montajı merhaba, halilsarkadaşım Gplerde orjinal fibi kullanılıyor demişsin peki nasıl oluyor bana yardımcı olurmusun biliyorsan elinde veya elinde şema foto vs.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar