16 Ekim 2015 Cuma

Ayna altı led montajı

Aracımızın ayna altına mantar led uygulamasını bitirdim çalışma şekli burada buyurun :) Tavan lambasının rölesine bağladım kapılar açılınca otomatik yanıyor. Kendım montajını ve tesisatini yaptım. Profil bilgileri Bütün Mesajlarını Bul Özel Mesaj.


Gecenlerde aracıma ayna altı led yaptırdım nasıl yapıldıgını merak edenler varsa videoyu izleyebilirler. Hocam o zaman kısaca şöyle anlatayım aynanın arka kapağını sökmeniz gerekiyor. Arka kapağı söktükten sonra aynanın dirsek kısmından kapı içine giden kablo demetinden kendi kablonuzu yürütmelisiniz. Eğer o bölgede soket varsa soketide çıkartıp soketin altından veya üstünden geçerek kapıya girmeniz gerekiyor. Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme.


Ben ledleri dis metal kasasindan cikardim ve mercegiyle beraber aynanin alt govdesine yerlestirdim. Direk ledleri hic bozmadan takmak pek gorsel. Aynayı tutan bu tırnakarın yerlerini işaretledim. Bunu ince bir tükenmez kalem ile yapabiliriz.


Aradan kalemi geçirip sadece tırnağın bir tanesini kaldıracağız. Tekini çıkarınca diğerleri rahatça çıkıyor. Bir elimizde kalem diğer elimizlede aynayı tutmamızda yarar var.


Yan Aynalar Power Led Montaj Yardım Duyurular. Ayak aydınlatması ,kapı altı le plaka vs) Bugünlerde yapmayı planladığım şey ise konu başlığından da anlaşılacağı gibi yan aynalarımın altına araç kumanda ile açıldığında (Peugeot partner Tepee elk. katlanabilen yan aynalar mevcut) yeri aydınlatacak.


Passat bTrendline paketlerde de geçerli olmak üzere ayna altı led aydınlatma satılmaktadır. Hiç kullanılmadı kutulu ve montaj için kablolu olarak alındı. Not: Siteye üye olduktan sonra size gelen maille üyeliğinizi aktifleştirmeniz gerekmektedir. Aksi takdirde mesaj gönderemezsiniz.


Genellikle ayna altı led olarak bilinir. Fakat ön panjura, aracın arka tampon kısmına vs. Hocam forumda kapı altı aydınlatma montajı var. Ordaki gibi bağlanabilir ama kapı açıkken yanar.


Başka türlü yanar mi emin değilim. Dış bükey olarak tasarlanan araç altı arama aynası üzerine monte edilen LED fener ile iyi bir gece görüşü sağlar. Kolay kullanım amacıyla ayna altı tekerleklidir. Ergonomik el tutma yeri ile uzun süreli kullanımlarda rahatlık sağlar. Oto Aksesuar Bayi XML Oto Aksesuar Bayilik ve Ürün desteği Bisiklet Taşıyıcı Montajı Nasıl Yapılır?


Koltuk Kılıfı Nasıl Takılır? Branda Ölçüleri Araç Modelleri Kargo Süreci Yer Bildirimi (Konum). Bu konu sabit bir konudur. Her tarza ve bütçeye uygun onlarca ayna modelini incelemek için IKEA. Ancak bu mkicin ben mkicinde ayni islemin olacagini tahmin ediyorum saglamasini su sekilde yapabilirsin bu linkteki montaj pinlerine kablolamani yaptiktan sonra kodlamayi yapim kontrol kaleminle veya kontrol saatinle olcum yapabilirsin.


Ayna altı led montajı

Orjinal ayna için led ayna altı aydınlatma. Giulietta ayna altı led alfaturk. Alfa romeo tutkunlarının buluşma adresi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.


Akşam olması ve otopark aydınlatmasının yetersiz olması işimi. Uzun zamandır aklımda olan ayna altı aydınlatma için çeşitli denemelerle nihayet sonuca ulaşabildim. MONTAJI ELEKTRIKCILER TARAFINDAN YAPILABILIR SADECE AYNA ALTI DEĞİL HERYERDE KEDI GOZU OLARAK KULLANILIR ! Görüşlerinizi bekliyorum. Kolay montajdır ve Kaliteli 3M bant ile montajı yapılır. Aracınıza farklı bir görünüm katar.


Ayna altı led montajı

Paket İçeriği Adet içindir. Ayna saplarının hemen altına. Oto Aksesuar,Tuning,honda tuning,honda civic aksesuar,tuning,modifiye,şnt garage,şentürk otomotiv,angel eyes, led ,tampon eki,spoiler, led stop,civic. Elektirigi on tavandan aldım. Golf Türkiye : Türkiye`nin ilk ve tek resmi Golf.


Sol kapı açılınca sol yanar sağ açılınca sağ yanar vs. Yan Basamak Montajı Nasıl Yapılır Uygulamalı Anlatım. Stop Ampülü Montajı Nasıl Yapılır? Anasayfa Projeler LED MONTAJ. Dış Tabela Led Aydınlatma Montajı.


Ayna altı led montajı

Jakuzi Altı Giz Led Montaj. Otel Oda Giriş Numaraları Gizli Led Aydınlatma. Royge Restaurant Tabela Led Aydınlatma Montaj. Ambians aydınlatma Ayak altı led Dikiz aynası led Kayan led Kapı reflektör led Arka reflektör led. Ford Focus mkayna altı led montajı.


Senducs Led banyo aynalar altın banyo ayna 3x büyüteç tuvalet ayna inç yuvarlak banyo altın ayna US $52.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar