2 Mayıs 2019 Perşembe

Plaka ampul

Plaka ampul

Artık konumunuzu seçerek size özel avantajlardan yararlanabilirsiniz. Konuma Özel İndiriÜrünleri adresinize özel indirimlerle satın alabilirsiniz. Aynı Gün Teslimat: Siparişiniz aynı gün içinde adresinize teslim edilir.


Sepete Ekle (11) Knmaster Kartal Gözü Gündüz Farı Eagle Eye Led Beyaz 85. Bu şekilde ampul dışarı çıkmış olacaktır. Ampulü duyundan ayırmak için çevirmeyiniz, direkt kahverengi duydan çekip asılınız. Tüm yerli ve yabancı araçlara uyumludur.


Sofit ampulü taktığınızda arıza ışığı yakmaz. K led ile süper parlak ışık verir. Arkadaşlar merhaba, Eraların tavan ve plaka ampülleri kaç mm dir acaba? Giriş Yapın veya Üye Olun. Hyundai Forum Forum Hyundai HyundaiClubTr.


Plaka ampul

Volkswagen grubunda ampul orjinali led değilse, sadece akkor ampul yerine led takmakla kurtulamazsınız, o arıza ışığı elbet bir gün yanıyor. Ben çareye maslak sanayide far tuninge gidip bulmuştum. PLAKA aydınlatması için ULTRA BRIGHT beyaz smd ledli ampul. Abartılı olmayan, orijinal, sade ve şık bir aksesuardır. Sadece torpido için çok bence abi lira.


Photon otomotiv aydınlatma ürünlerini Kapıda (kredi kartı veya nakit)ödeme imkanı. Kredi kartına taksit imkanı. Eft veya havaleye anında indirim imkanı. Dstributör garantisi ile gönderilir.


Eski tavan ampullerim sofor mahallini zor aydinlatirdi, bunlar arka koltuk bolgesini bile aydinlatiyor. Quality service and professional assistance is provided when you shop with AliExpress, so don’t wait to take advantage of our prices on these and other items! Bu yazımızda Opel Astra ampül tipleri ile ilgili bilgi vereceğiz. Tüm modeller ayrı olarak detaylı bir tablo şeklinde verilmiştir.


Plaka Lambası : W5W: W: W1×5d: 2. Bende plaka ampüllerinin değişimi için aracı bir aksesuarcıya bıraktım. Oto elektrikçilerden alsam adet led ampul ( plaka led ampül ) montajı dahil tl nin üstünde. Netten sipariş etsem kendim montajını yapsam uygun fakat beklemek gerekiyor. Dolayısıyla elimdeki teçhizatla ne yapabilirimi düşünürken birden miadını doldurmuş olan ışıldak gözüme çarptı ve ben elime tornavidayı adem abim. VOLVO PLAKA AMPULU 12V 5W 35MM.


Bağlan Yeni Ürünler Kargo Takip Instagram Müşteri Hizmetleri İletişim Ticket Oluştur. Megane coupe plaka ayd. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz Haberler:.


Bununla beraber plaka aydınlatmalarını da ileride güçlü beyaz yapmayı düşündüğümde ampul kodlarını biliyor olmak istiyorum. Ben artık plakalığa led takmaktan bezdim sarı ampüllere döndüm. Yani plaka aydınlatması almam lazım direk Peki bana ampulün modelini yazabilir misiniz ? Boşuna daha fazla para çıkmamış olurum. En uygun yedek parça aksesuar. Başlığı kısa, uzun, park ve plaka lambası olarak yaptım çünkü değişim aşamaları aynı.


Değişim yapacaklara yardım olsun istedim. BL ile aynı bırakmışlar demek ampul tiplerini. Bir tane Tled al ayaklarından kesip led şerite lehim yap, sadece tin erkek soketi kullanılacak yani. Sonra led şeriti bagajın içinde. Power Led Süper Işık Turuncu Renk Led Lamba.


Diğer Led Işıklardan Çok Daha Yüksek Işık Vermektedir. Tüm Volt Araçlara Uyum Sağlar. AliExpress carries many led plaka related products, including led ahtapot , kurulu için led , alüminyum yüzey , ampul plaka , alüminyum led pcb , 220v led pcb , ampul led , led numarası plaka , lamba led.


Plaka ampul

Hırdavat Çeşitleri Toptan ve Perakende Satış. Aracınız :CITROEN JUMPY Kutu 1. Alışveriş sepetinizde ürün bulunmamaktadır. Osram ürünleri ve diğer Oto Ampulleri indirimli ve uygun fiyatlarla Bauhaus. AMPUL 12V P21W TEK DUY DUZ SİNYAL VE FREN AMPULU OSRAM.


K led ile süper parlak ışık verir. Telefon numarasının gösterilmesi sırasında bir sorun oluştu. Numarayı Göster linkine tıklayarak tekrar deneyebilirsiniz. V OTO LED AMPUL SİNYAL LEDİ COB LEDLİ ARAÇ PARK AMPULÜ PLAKA AMPUL.


Ampul Cob Led TOto Park Ampul Aydınlatma 3W 2Adet. Servise uğradığımda arızayı bildireceğim sanırım basit bir ampul değişimi yapılacak. Ancak aklıma gelmişken MKiçin tüm ampul kodlarını içeren bir teknik şablon varmıdır?


Arka plakalıklar = mavi renkte 12v adet halojen beyaz ampul – no name-Park Led = Hepsiburadadan alınma smd led’li 12v dipsiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar