15 Kasım 2019 Cuma

Plaka lambası beyaz

Plaka lambası beyaz

TIR KAMYON OTOBÜS LEDLİ PLAKA LAMBASI BEYAZ IŞIK VOLT. Plaka Lambası Megane Renault 11. Как сделать потолочный короб с подсветкой своими руками. Dekoderler yapısı gereği ısınır, ısınmasından dolayı ısıya dayanıklı malzeme ile kaplanmıştır, kaporta boşluğunda kaldığından bir zararı yoktur.


Hemen başka iletmek isteriz ki bu proje modifiyem. Halojen ampul kadar ısınmaz. Sistemin aracınıza hiçbir zararı yoktur. BEYAZ LED PLAKA LAMBASI ARABA VE MOTORSİKLET LED IŞIK.


Reklamlı ürünler hakkında daha fazla bilgi almak için tıklayın. Vw Golf Beyaz Led Geri Vites Lambası Ampulü T15. Sepete Ekle (14) ModaCar TTip BEYAZ SMD LED Park Ampülü 37a0 48. Herkese hayırlı akşamlar.


Bugün leonuma xenon aldım ve bide beyaz plaka lambası alalım tam olsun dedim. Aldık ama plaka lambası sn yanıp sönüyor buna uygun olan lamba nasıl bir lambas aceba. Arkadaşlar benim model xl aracım var fakat plaka lambası normal dipli ampul bunun için herhangi bir led ampul falan yada beyaz ampul varmıdır?


Sponsorlu Gördüğünüz ürün reklamlı üründür. Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az. Ancak araştırdığım kadarı ile plaka ışığını değiştirince böyle bir problem olabiliyormuş.


VW POLO GOLF JETTA PASSAT CADDY BEYAZ SMD LED PLAKA LAMBASI SETİ - İlan ve alışverişte ilk adres sahibinden. O dirençleri hiç takmadan led ampuller yanıyorsa bir yanlışlık olması lazım. Online sipariş verilebilir. Otomotiv araba orjinal ve yansanayi ürünler satan bir firmadır.


Profil bilgileri Mesajlarını Göster Özel Mesaj Gönder Ozan K. Bazı Değişiklikler yaptırmaya karar verdim ( beyaz plâka ve park lambası yeni hoporlörler vb) fakat aklıma takılan birşey var. Beyaz park lambasının yasal olup olmadığı. Bende takmistim plaka ampulleri ve parklara muayeneye daha girmedim boyle ama girincede bi sorun olacagini. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Arkadaşlar yazın gelmesi ile ufaktan arabamız ıle oynamaya basladık Daha onceden aklımda olan beyaz plaka ampul uygulamasını gectımıgz gun yaptım fotograflar ve adım adım nasıl yapacagınız hakkında elımden geldıgınce sizleri bılgilendirmeye.


Plaka lambası beyaz

Akakçe üyeliği ile fiyat düşüşlerinden, kampanyalardan ve indirimlerden anlık haberdar olun, her zaman en ucuza alın. Bu ürün için ilk yorumu sen yaz. Istanbul içinde, ikinci el satılık Sıfır soğutmalı beyaz led plaka lambası - Halil danış tarafından Istanbul içinde paylaşılmış Sıfır soğutmalı beyaz led plaka lambası. En çok çeşit, en iyi fiyat, en hızlı teslimat!


Kesinlikle tavsiye derim. Getzin plaka aydınlatma lambalarını öyle yapmışlarki vidalarını sökseniz dahi logolu plaka üstü olan parçadan çıkmıyor, çıkarmak için plaka üzerindeki parçayı sökmek gerekiyor oda zor iş çünkü silecek motorunu söküp kollarının arkasındaki somunları sökülmesi gerekiyor. Arıza lambası falan da yakmıyor. Bende plaka ampüllerinin değişimi için aracı bir aksesuarcıya bıraktım.


Arka plaka lambalarımdan birinin yerinde geri görüş kamerası var (Galiba orjinalmiş) diğerinde beyaz ampül var kapıları kitlediğimde saniye sonra tüm ışıklar sönüyor ancak plaka lambası loş bir ışıkla yanmaya devam ediyor. DC 12V arıza lambası yakmadan nası değistirebilirim. Fluanceme beyaz led plaka lambası ve beyaz geri vites lambası takmayı düşünüyorum aceba arıza ışığı yakıyormu ? Lampa için özel tasarlanmış ve üretilmiştir. Uzun ömürlü,kaliteli,düşük tüketimli led teknolojisi kullanılmıştır.


Bağlantı parçaları ambalaj içinde mevcuttur. Ben tlye aldığım dipsiz beyaz ampülleri orjinalinde gelen sarı ampüllerle değiştirdim ve gerçekten araca farklı bi hava kattı tavsiye ederim. Güneşlik tavan lambası için.


Plaka lambası beyaz

Honda Jazz Türkiye Forumu - Jazzcı Kardeşler. Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz. Zaten plaka aydınlatması beyaz renkli bende de.


Ama benim motor yaşında daha plaka aydınlatması çalışıyor yani hiç değişmedi. PLAKA LAMBA KIRMIZI TAKIM MUHTELİF. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Daha sonra delikli pertinaksımızı sağlam lamba ile yanyana getirip cam mesafesinden biraz uzun kesiyoruz. Karartma fonksiyonlu lamba sayesinde ışık yoğunluğunu ortama göre ayarlayabilirsiniz.


Atık ayırma işlemi gerekebilir. Sadece plakayı aydınlatan kısmı beyaz yanar. Renkli olan arka kısımda ışık yoktur. Kırmızı ve Mavi renkleri mevcuttur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar