21 Mart 2017 Salı

Geri vites led ampul

TOPTANCI FİYAT GARANTİSİYLE. Aynı Gün Kargo Ücretsiz - Aynı Gün Kargo. Arkadaşlar avensis aracımın geri vites lambası tek. Haliyle aydınlatma biraz yetersiz.


Ben orijinalliğini bozmadan tek lambaya güçlü bir ampul takmak istiyorum. Cree ledleri ebaydan araştırdım iyi ışık veriyor gibi ama kullanmadığım için size sormak istiyorum. SEDAN İLE UYUMLU DEĞİLDİR.


Astra J resmi ürünün gerçek uygulama resmidir. Aracınıza daha yeni, modern ve modifiyeli bir görünüm kazandırır. Vidalar boşa dönüyor ampule ulaşamıyorum. Park lambası olsun ayna altı olsun tek tek değiştirdim ama bu konuda yardımcı olursanız sevinirim. Unsubscribe from LED Merkezi?


Lütfen uygulama öncesi ampul modelinizi bilgi edininiz. Photon otomotiv aydınlatma ürünlerini Kapıda (kredi kartı veya nakit)ödeme imkanı. Kredi kartına taksit imkanı. Eft veya havaleye anında indirim imkanı.


Geri vites Led LED Merkezi. Dstributör garantisi ile gönderilir. Gece kullanımında kameranın görüntüsünde iyileşme oldu mu halojenlere nazaran?


Arkadaslar bugün geri vites ampullerini beyaz led ile değiştirdim. Ama arıza yaktı :) acaba bunu nasıl cözerim. Tolduğu için bu ölçüde şahsen ben düşünmüyorum. YENİ TDUY UYUMLU ADET ÇİP LEDLİ CANBUS AMPUL - DİPSİZ LED GERİ VİTES AMPULÜ BEYAZ. W16W ampul kodlu Tsoketler ile uyumludur.


Metal soğutuculugövde uzun ömür sağlar. Robotekno Araç Çakar Lamba RGB LED Ampul Kumandalı Çakarlı Park Ampülü. Sepete Ekle (14) ModaCar TTip BEYAZ SMD LED Park Ampülü 37a0 48. Aleminyum Gövde Sayesinde Isınma Yapmaz Ürün Arıza Lambası Yakmas Cambuslıdır Adet Ampul Fiyatıdır.


Geri vites led ampul

Oto LED ampul çeşitlerinden hangisine sahip olursanız olun, far lambasını temizlemek oldukça kolaydır. Bunun için yaygınca kullanılan iki yöntem bulunmaktadır. Bu yazımızda Opel Astra ampül tipleri ile ilgili bilgi vereceğiz. Tüm modeller ayrı olarak detaylı bir tablo şeklinde verilmiştir.


Lütfen Tabloyu okurken en sağdaki açıklamalar kısmını okumayı unutmayın. Waxen Tip Tek Duy Seramik LED Ampul Otomobillerin stop, sinyal, arka sis, geri vites vb. Seramik gövdeli ve Mercekli yapısı ile güçlü ışık uzum ömür sağlar. Yeni Nesil Led Ampuller Animasyonlu Led Kapı Panel. Selamlar aracıma geri vites led lamba sıpariş ettim sanırım yannış oldu.


Geri vites led ampul

Taldım 1-kisi o sekilde demişti. Osram sitesinde W16w tarzı bisey cıktı baktım o linkte tye gidince almıştım. Golf geri vites ampülünün nasıl led ampül ile değişeceğini bilmeyenler için kendimce anlattım. Yıldır Yanan Ampul - Duration: 12:03. Barış Özcan 609views.


Leon araçlarda adet geri aydınlatma LED ampulü bulunmaktadır. Orijinal ampulden fazla beyaz ışık verir. Paket içeriği: adet Led P21W ampul. Sosyal Medya Platformlarımız. Arcaımın geri vites lambasını değiştirdiğimde işe yaradı.


Far Stop Aydınlatma Led ve Ampül. Superb III Bu modele ait sorular, sorunlar, çözümler. Led teknolojisi sayesinde, düşük akım ile yüksek ışık sağlaması sonucu herhangi bir ısınma ve duylara zarar verme olasılığı yoktur. Yıldız Fırsatlar Tüm Kampanyalar Cadde Yurt Dışı Alışveri. Aracım başlıkta belirttiğim gibi hatchback cruze.


Bileniniz varsa yardımcı olur musunuz. Servise ya da oto elektrikçiye gidip vakit kaybetmek istemiyorum. ARAÇLARIN GERİ VİTES AYDINLATMASINDA. W16W yazan geri vites için diye satılan Tampul sipariş ettim Aliden.


LED ampullerde aslında bir diyot olduğundan tek taraflı elektrik geçirirler devreyi tamm lamaz kısacası kardeşim ampul yokmuş gibi hızlı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar