4 Mart 2015 Çarşamba

Gün ışığı led ampül

Gün ışığı led ampül

Lamba çeşitleri içinde yer alan soram LED ampül gibi modelleri bağlarken kabloların doğru bir şekilde bağlanmasına dikkat etmelisiniz. Ayrıca kullanacağınız LED ‘in ölçüsüne uygun olan bir LED adaptörü kullanmanız da büyük önem taşır. Spotların üzerine film yada folyo benzeri bir ürün yapıştırırsam gün ışığı rengini elde edebilir miyim?


Gün ışığı led ampül

Bu işlem için hali hazırda satılan ürünler var mı? Teşekkürler iyi çalışmalar. KAÇ KELVİN KULLANMALIYIM. Hepsiexpress ile kapınıza gelsin. Kampanyalar Girişimci Kadınlar Yardım Bize Sorun.


Aynı Gün Teslimat: Siparişiniz aynı gün içinde adresinize teslim edilir. LED ampul veya LED ’li ampul, aydınlatma ürünlerine yönelik, ışık yayan diyotları ( LED ’leri) kullanarak ışık üreten bir elektrik ışığı veya elektrik ampulü çeşididir. LED Ampul Nedir, Nasıl Çalışır? LED ampullerin ömrü ve elektrik verimliliği akkor lambalardan kat kat daha fazladır ve floresan lambaların birçoğundan da daha verimlidir. Cata Ct 42Rustik Led Ampul Gün Işığı.


Gün ışığı led ampül

Rustik Edison Led Ampül EDuy GGlop model 4W. W Essential Ledspot Ampul 4. W Gu2700K Sarı Işık 36D 48. Sepete Ekle (6) Cata Led Ampul GU 5. MR-Duy 4W - Beyaz 28. Osaka Light 10w gün ışığı led ampul. Evet öncelikle bu benim ilk incelemem.


Aslında ilk philips led ampul almayı düşünüyordum ama hem aydınlatma hem de fiyat anlamında pek başarılı bulmadım. Geçen gün evdeki tasarruflu ampullerin hepsini söküp onların yerine cata marka ( gün ışığı ) led ampul taktım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar